AUDIO-VIDEO TECHNOLÓGIE | +421 948 477 000 | marketing@3Dproduction.sk

Cenník video produkcie

3d_production_video1

Ceny za video produkciu sa určujú na základe osobnej konzultácie, podľa požiadaviek klienta.

.

Cenu videa ovplyvňuje najmä:

.

1) Kvalita videa

Štandardným formátom na trhu sú dnes Full HD videá, pričom 4K videá sa postupne stávajú bežnou súčasťou produkcie. Budúcnosť však jednoznačne patrí formátu 8K.

Malé spoločnosti a SZČO: ak pracujete s menším rozpočtom, zníženie kvality neprináša výrazné šetrenie, a preto tento parameter neodporúčame meniť. Výnimka môže nastať pri zložitej post-produkcii.

Stredne veľké a veľké spoločnosti: Treba pred výrobou konzultovať a zvážiť použitie videa, či jeho marketingové nasadenie v médiách.

.

TIP: dôležitým faktorom zasahujúcim do kvality videa je segment, v ktorom zadávateľ pôsobí a lokalita použitia videa. Každá kvalitná a skúsená video produkčná spoločnosť Vás upozorní na špecifiká trhu či na súčasný trend v danom segmente trhu.

.

2) Dĺžka videa

Je veľmi dôležité akceptovať, že čím je dĺžka videa kratšia, tým je jej cena vyššia. Štandardná dĺžka pre:

  • TV spot je: 10, 15, 20, 30 sek.,
  • firemné video je 00:30 až 1:30 min.,
  • inštruktážne alebo produktové video sa pohybuje v rozpätí od 1:30 až 2:30 min.,
  • video manuál je napríklad aj 5 minún, lebo má svoje špecifické poslanie a z tohto dôvodu je divák ochotný ho pozerať aj podstatne dlhšie.

.

3) Externý dodávatelia

Malé spoločnosti a SZČO: odporúčame siahnuť po vlastných kapacitách, najmä z oblasti zamestnancov, externých partnerov a/alebo známych. Je veľmi dôležité si nechať poradiť video produkčnou spoločnosťou, nakoľko nie všetky profesie je možné nahradiť s radou amatérov.

Veľké a nadnárodné spoločnosti: nie je adekvátne nahrádzať a šetriť na profesionáloch. Ak má spoločnosť marketingového pracovníka, je výroba podstatne jednoduchšia. V prípade, že takúto osobu nemáte (alebo je to zdvojená funkcia), je potrebné upozorniť na túto skutočnosť a rátať s nutnosťou participácie na prípravnej fáze natáčania.

.

4) Letecké zábery

Letecké zábery sa stávajú čoraz populárnejšími. Je podstatné si však uvedomiť, že čoraz komplikovanejšia administratíva a poplatky spojené s prevádzkovaním dronov výrazne zvyšujú cenu tejto služby a záverom aj cenu videa, v ktorom sa použijú.

.

TIP: je alternatíva, kedy externý dodávateľ participuje na rozpočte a šetrí financie pri realizácii videa.